Anmeldelse av MSI gaming app

MSI Gaming App er et gratis program som kan lastes ned på Windows 10. Programmet inneholder mange egenskaper som gjør at du kan låse opp det fulle potensiale til ditt grafikkort og din prosessor. Du kan endre innstillinger for grafikkortet ditt og overvåke hvor mange bilder i sekundet (FPS) du oppnår med maskinvaren din. Du kan direktesende spill fra maskinen din, og se på andre direktesendinger mens du spiller.

Hvilke spill funker med MSI Gaming App

I teorien vil alle spill funke med MSI Gaming App så lenge du har et kompatibelt grafikkort, men noen spill vil være bedre optimalisert enn andre. Her har du en liste med spill i Norge som er både gøyale, og som funker med Windows 10. I tillegg til å forbedre spillopplevelsen din har MSI Gaming App også verktøy som forbedrer opplevelsen din når du ser filmer, eller bare driver med vanlig lett bruk.

Verktøy

Med MSI Gaming App får du mange kule verktøy du kan bruke for å forbedre brukeropplevelsen med din datamaskin. Programmet har tre lett tilgjengelige moduser som du kan bytte mellom ettersom hva du bruker maskinen til. De tre modusene er:

• OC Modus: Gir deg høy utnyttelse av maskinvaren din
  • Spillmodus: Tilpasser grafikkortet og prosessoren din etter behov
  • Stillemodus: Gir deg stillegående maskinkraft under enkel bruk

Disse verktøyene er enkle å bruke, og det tar kun ett klikk for å bytte mellom dem. MSI Gaming App tilbyr også andre nyttige verktøy som en LED-kontroller. Med den kan du endre lysene på maskinen din på mange forskjellige måter. Du kan sette opp lysene dine til å lyse i forskjellige mønstre, og velge hvilken farge du vil ha fra fargetabellen. Skjermkontrast-verktøyet lar deg endre kontrast-nivået på skjermen din tilpasset forskjellige aktiviteter. De forskjellige innstillingene er:

• EyeRest: Sørger for en mykere balanse som er lettere på øynene dine
  • Gaming: Gjør det enklere å fokusere og oppdage detaljer
  • Film: Tilpasset kontrastnivå for filmtitting

Dragoneye er en annen tjeneste som tilbys av MSI Gaming App. Dragoneye lar deg se på videoer eller direktesendinger mens du spiller på maskinen din. Dette gjør at du mye enklere kan utføre oppdragene dine, og nyte opplevelsen til det fulle.

Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)